İnsanlar nə üçün içki qədəhlərini toqquşdurarlar? Bu mövzuda iki ayrı şərh vardır. 1) İnsanların beş duyğusunu təmin məqsədiylə şərab qədəhini süfrədə çın səsiyə toqquşdurmaq. Şərabın rəngini görmə; diliylə dad bilmə; burunla iyləmə; əliylə toxunma, və çın səsiylə eşitmə. Şərab bütün duyğuları təmin edər mənasını daşıyır. 2)Antik çağlarda bir insanın düşmənini yeməyə dəvət edib, ona zəhərli içki təqdim etməsi təbii sayılırdı. Ev sahibi içkinin zəhərsiz olduğunu sübut etmək üçün öz içkisini havaya qaldırar və qonağın içkisindən bir qurtumun öz qədəhinə tökülməsini istəyərdi. Sonra eyni anda içkilərini içərdilər. Qonaq belə vəziyyətdə ev sahibinə etibarını göstərmək üçün qədəhini ev sahibinin yuxarı qaldırdığı qədəhə yüngülcə vurar, çın səsiylə içkini sınağa gərək olmadığını göstərərdi.
Çinlilər yeməklərini nə üçün çubuqla yeyərlər? Çinlilərin yemək yemə vərdişlərinin yeməklərini çox kiçik parçalar halında yemələrindən çubuq istifadə etdikləri aydın olur. Çində köhnədən yalnız zənginlər masada oturardılar. Xalqın əksəriyyəti qabları əllərində yemək yeyərdilər. Bir əlləriylə qablarını tutar, o biri əlləriylə çubuq istifadə edərək yeyərdilər. Sürətlə artan əhali üzündən yemək çətinliyi çəkən çinlilər önlərindəki yeməyi kiçik parçalar halında çoxaldaraq yeyirdilər. O zamanlar ağac çətinliyi səbəbiylə də taxta istifadəsi məhdud idi. Masa istifadəsi buna görə çox çətin idi. Çubuqlar fil dişindən və sümükdən hazirlanırdı.
Məzara nə üçün çiçək qoyular? İlk olaraq Misir Fironu Tutamkamonun miladdan əvvəl 1346 da öldüyündə məzarının çiçəkdən taclarla örtüldüyü müəyyən olunmuşdur. O zamanlarda bu çiçəklərin məqsədi yaxşı ruhları çəkmə, pis ruhları qovma məqsədiylə idi. Sonradan isə cəsədlər çürüyərkən çıxan qoxunu dəf etmə məqsədini daşıdı. Sərv ağacı da bu səbəblə qəbirstanlıqlarda istifadə edilər. Ağacın yarpaqlarının özunə məxsus bir qoxusu vardır.və külək həmən qoxunu ətraf ayayaraq pis qoxunun qarşısınl alir.
Nə üçün gözyaşı tökərik? Dünyadakı canlılardan yalnız insan ruhi səbəblərlə ağlar. İnsanı fərqli edən bu vəziyyət şübhəsiz həyat tarixindəki təkamülün bir nəticəsidir. Əslində gözlərimizə davamlı gözyaşı qoruma məqsədli olaraq ifraz olunmaqdadır. Lakin ağlama ruhi bir boşalmadır. Bu mövzunu ilk inceleyen Darvindir. Daha sonra edilən təcrübələr nəticəsi görüldü ki soğan doğrayarkən axan gözyaşlarının kimyəvi strukturları fərqlidir. Ruhi gözyaşları daha çox protein ifraz etməkdədir. Lakin hələ bu fərqin səbəbi açıqlana bilməmişdir